Digitalni program vjernosti

 virgaloyalty-b4b.png

VIRGA Loyalty inovativni je program za analizu profila i navika kupaca, te upravljanje prodajom kroz sustav za nagrađivanje vjernosti.

Za poslovnog korisnika program se sastoji od CRM, Marketing i Loyalty modula koji tvrtkama donosi značajne prednosti:

        Prikupljanja osnovnih podataka o kupcima i njihovim transakcijama

        Slanja obavijesti o pogodnostima putem mobilne aplikacije

        Praćenja potrošačkih navika kupaca i analize

        Prepoznavanja prodajnih prilika u maloprodaji

        Stvaranja većeg broja lojalnih i platežno moćnih kupaca

        Dugoročnog smanjenja pritiska tržišta na davanje sve većih popusta

        Kontroliranih troškova marketinga i mjerljivosti učinka


Koristeći navedene alate poslovni korisnici prate navike i ponašanje kupaca, segmentiraju ih po skupinama i upućuju im ciljane marketinške poruke u digitalnom obliku. Komunikacija s kupcima ostvaruje se putem web- i mobilne aplikacije. Kupce je moguće nagrađivati bodovima za njihovu redovnu potrošnju, a pomoću marketinških kampanje periodično ih potaknuti na promjene u njihovim navikama.     

Daleko inovativniji i troškovno povoljniji od konvencionalnih programa, VIRGA Loyalty potpuno je digitalizirano rješenje. U praktičnoj primjeni komunikacija između poslovnog korisnika i kupaca odvija se putem centralnog upravljanja sustavom (backoffice-a), lokalno instalirane POS aplikacije na prodajnim mjestima i mobilne aplikacije koju koristi kupac.


Sustav uz korištenje mobilne aplikacije omogućava kupcu paralelno korištenje plastične kartice ili drugog medija s otisnutim bar code-om.


Mobilno oglašavanje i analitički CRM


mobileadvertising-1501494533.png

Osnovni podatci o kupcima, informacije o njihovoj potrošnji i navikama kupovine automatizmom se registriraju u VIRGA Loyalty POS aplikaciji na prodajnom mjestu i bilježe u CRM bazu podataka. Unos vrijednih podataka ne ovisi o ljudskom faktoru. Podatci su ažurni, točni i spremni za analizu.

Digitalne kupone kupci osvajaju i troše putem mobilne aplikacije ili plastične kartice.

S mobilnom aplikacijom razvijenom za Android i iPhone uređaje kupci dobivaju informacije u realnom vremenu, na jednom mjestu – objave, kuponi, stanje bodova te uvjete njihovog prikupljanja i trošenja. 

Integrirani Marketing alat tvrtkama omogućava da samostalno kreiraju i objavljujuju marketinške kampanje koje se mogu usmjeriti ciljanoj skupini kupaca i tako uz značajno niže promidžbene troškove detaljno pratiti učinke provedenih marketinških kampanja i RFM analizu kupaca. 

         backoffice2.png

Poticanje kupaca na ponovni, učestali dolazak i veću potrošnju kroz bodovni sustav i digitalne kupone

o   Marketing alat (Objave i Marketinške kampanje s predefiniranim funkcionalnostima)

o   Upućivanje marketinških poruka putem mobilne aplikaicje i web aplikacije za kartičare

o   Neograničen broj objava

o   Neograničen broj mjesečnih kampanja s kuponima

Nagrađivanje kupaca  - definiranje bodovnog praga potrošnje i kreiranje marketinških kampanja s digitalnim kuponima

o   Loyalty modul

Praćenje ponašanja kupaca kroz demografsku i RFM analizu, kao i učinkovitosti marketinških kampanja i Loyalty programa u cijelosti

o   Analitički CRM

o   Izvještajni modul uspješnosti marketinških kampanja

o   Demografska analiza

o   RFM analiza

o   Liste kupaca / Pregled kupca

o   Analize prodaje


Naš Loyalty tim stoji Vam na raspolaganju!

Loyalty modeli analitički CRM

Mobilni Marketing Best Buy

                                                      elimisprobati-1501582442.png

Loyalty Guide