Rješenja za trgovine


VIRGA POS blagajna za maloprodajne lance

  • pouzdano rješenje s preko 1500 instalacija
  • brzi rad i smanjene mogućnost grešaka
  • intuitivan i fleksibilan rad
  • prilagodljivost veličini ekrana
  • neovisnost o hardverskoj opremi i operativnom sustavu

Kasa

VIRGA POS aplikacija integrirana je s backoffice modulom ERP VIRGA Business+ za centralno upravljanje maloprodajnim objektima i to kroz:

  • Upravljanje asortimanom prema standardizaciji prodajnih objekata

  • Upravljanje uvjetima nabave (naručivanje iz LDC i dobavljača)

  • Upravljanje prodajnim akcijama

  • Centralizirano upravljanje cijenama

  • Analizu prodajnih akcija

  • Definiranje osoba i njihovih prava za rad na blagajnama

Više detalja o dostupnim paketima i funkcionalnostima potražite u Cjeniku mjesečnog zakupa i komparativnoj listi paketa.


Novo!

VIRGA POS rješenje - potpuno integrirano rješenje s digitalnim Loyalty programom Hatch! - bodovi, digitalni kuponi i mobilni marketing - mobilna i web aplikacija za kupce.


virgapos2.png


VIRGA POS - razmjena podataka

  • Podržan samostalan (off – line ) rad POS sustava

  • Kontinuiran rad bez potrebe ostvarivanja konstantne veze sa serverskim računalom

  • Razmjena putem flat datoteteka

  • U slučaju prekida internet veze automatizirana je naknadna fiskalizacija

Ostvarenu prodaju, odnosno maloprodajne račune sustav upisuje lokalno na kase i šalje na centralni server ili na Master POS odakle ih back-office client skuplja i šalje u centralu na server.


POS podatci koji se standardno razmjenjuju sa centralom su:

  • EAN kodovi
  • PLU
  • Cijene
  • Načini naplate
  • Akcije
  • Prodane količine

Primjer VIRGA POS početnog ekrana


VIRGA POS – Prijava, uloge, ispis, uređaji


Log-IN operatera vrši se pomoću PIN-a (opcionalno).

Raspoložive uloge s pravima su VIRGA POS voditelj trgovine i blagajnik. Moguće je ograničiti pravo blagajnika da radi storna stavke ili cijelog račun.

Ispis računa: grafički ili tekstualni

Grafički ispisprinter mora biti termalni i grafički, minimalno 512 pxl u širinu (npr. NCR, Bixolon.  Tekstualni ispis može na ostalim printerima (širina 32,36,40 znakova, npr. Printeri IBM, NCR, Epson Standard printeri)

Podržani uređaji:  Touchscreen, customer display-i, USB ručni skeneri i serijski pultni skeneri, programibilne tipkovnice


virgapos3.png


VIRGA POS – izrada računa i fiskalizacija


Dodavanje artikla - skeniranjem, unosom šifre, odabirom iz liste artikala

Mogući storno: artikla ili cijelog računa (bilo kojeg u povijesti dana)

Privremeno odustajanje od računa - beskonačan broj pending računa

Integrirana vaga – opcija pultni skener s vagom u sebi (Data Logic) – kontrolno vaganje ili vaganje za račun

Fiskalizacija kroz POS u realnom vremenu. Fiskalizacija preko backoffice-a svakih sat vremena za račune koji nisu fiskalizirani – svaki puni sat

Opcije slanje računa na server: 1) ručni;  2) automatski (najmanje svaku minutu – moguće podesiti)

Kontrola cijene proizvoda – POS kasa u ulozi info pulta tijekom izrade računa

virgapos4.png


VIRGA POS – Fiksni i uvjetovani popusti - ručno i automatizirano

VIRGA POS kasa sadrži svu programsku logiku popusta koja se prethodno definira u VIRGA backoffice-u ERP VIRGA Business – to su automatski popusti.

Sam po sebi artikl sadrži uvjet može li se na njemu obračunati popust ili ne.

Kroz uvjete popusta definiraju se: vrsta popusta, vrijednost popusta, uvjetovani iznos kupovine ili artikl, period u danu, tjednu i od-do datum, lojalni kupac.

Vrijednost popusta: u postotku, iznosu ili fiksnoj cijeni

Popust se može definirati višestruko i istovremeno za: Artikal, robnu grupu ili brend, količinu i drugi uvjet.

Automatski popusti mogu biti uvjetovani kuponom – očitanjem bar koda ili unosom serijskog broja – gdje se popust obračunava tek po identifikaciji kupona / bona.

Ručne popuste (ukoliko dozvoljeno) blagajnici mogu dati na cijeli račun ili samo na određene artikle - u postotku ili iznos.

Nadogradnja nove verzije VIRGA POS kase vrši se automatski po detaljnom testiranju kod isporučitelja, a zatim kod korisnika.



Self-checkout systems - samoposlužne blagajne 297_toshiba_self-checkout.jpg


uz zaštićenu investiciju pružaju maksimalnu fleksibilnost i poboljšanje brzine naplate, smanjuju operativne troškove i kupcima pružaju nova iskustva.

LogIN se nakon istraživanja tehnoloških prednosti postojećih samoposlužnih blagajni odlučio za primjenu svojih aplikativnih rješenja na IBM - Toshiba SCO sustavima.

Četiri svoja SCO stručnjaka educirali smo u IBM centru u Raleigh/ USA.


Razvoj programskog rješenja započeli smo sredinom 2012. godine te prvu implementaciju realizirali već koncem 2012. godine instaliranjem rješenja System6, prvog u Hrvatskoj.

U uskoj suradnji s Toshiba GSC razvojnim timom razvijamo nova sučelja i aplikacije za samoposlužne blagajne, dodajemo nove funkcionalnosti prema potrebama i željama klijenata.


VIRGA POS Director na upit


posdirector-1501683624.png

Sustav za nadzor blagajni predviđen za odjel informatike i održavanje koje provodi sam korisnik.

Više detalja o dostupnim paketima i funkcionalnostima potražite u pod ERP , Mobilna rješenja, te Loyalty