Mobilni marketing


Poslovni korisnici koji na VIRGA Loyalty platformi izgrade program vjernosti pod vlastitim ili Hatch! brendom prate navike i ponašanje svojih kupaca, segmentiraju ih po skupinama i upućuju im ciljane marketinške poruke u digitalnom obliku - sve putem backoffice Loyalty Assistenta


fotolia_96932103_subscription_xxlhatch.jpg


Članovi Loyalty Kluba tako pomoću besplatne mobilne aplikacije prate sve novosti i pogodnosti - transparentno i jednostavno!


Mobilna aplikacija


Prijava kupca omogućena je preko Facebook, google+ profila ili preko e-mail prijave

  • Kupac nije dužan popuniti sve osobne podatke za nesmetani rad prilikom skupljanja bodova i dobivanja notifikacija, objava i digitalnih kupona
  • Kupac je obvezan popuniti svoje podatke u trenutku kada želi iskoristiti bodove i kupone

Meni se sastoji od:

  O meni

  • Ime, prezime, ulica i kućni broj, grad, naselje, e-mail, broj kartice (read only), datum rođenja, spol

  Objave

  • Lista objava sa slikom i preview tekstom
  • Redoslijed objava po datumu objave ili prioritetu zadanom od operatera

  Poslovnice

  • Lokacija poslovnice, adresa, slika, opis

  Bodovi

  • Broj bodova ukupno

  • Popis svih transakcija s podatkom o dobivenim bodovima po transakciji

  • Dobivanje notifikacije o dobivenim bodovima

  • Napomena koliko je potrebno još potrošiti do određenog datuma kako bi se osvojilo X bodova

    Kuponi

  • Popis transakcija s podatkom o korištenom kuponu
  • Dobivanje notifikacije o dobivenim kuponima

    Nagradna igra

  • Praćenje dobivenih srećki

  • Notifikacija od dobivenoj srećki

  • Notifikacija o dobivenoj nagradi u obliku kupona

   Karta

  • Prikaz najbližih poslovnica
  • Push notifikacija kupca ukoliko se nalazi X metara od poslovnice

  Postavke

  •  Jezik aplikacije Hrvatski / Engleski

  Upute


  Odjava

 

 Košarica


  • Otvaranje kamere za skeniranje QR koda na prodajnom mjestu za identifikaciju
  • Prikaz barkoda i ID broja za skeniranje ručnim barkod čitačem ili ručnim unosom ID broja kupca u lokalno POS Loyalty program
  • Kupac na prodajnom mjestu sam odabire kupone i bodove koje želi koristiti prilikom transakcije. Alternativno sve umjesto njega može obaviti blagajnik preko PC blagajne na prodajnom mjestu
  • Mogućnost uparivanja plastične kartice s mobilnom aplikacijom preko ID broja
  • Grupna kartica – mogućnost udruživanja tri postojeća  kupca pod jednom zajedničkom grupnom karticom

Plastična kartica


Kupci koji nemaju mobilnu aplikaciju na prodajnom mjestu preuzimaju svoju plastičnu karticu po ispunjenoj pristupnici

Kupac popunjava svoje osobne podatke u pristupnici a blagajnik na istu upisuje broj sa uručene Loyalty kartice

Podatke sa pristupnice potrebno je upisati u Loyalty backoffice kroz masku „Unos kupca“

Prije unosa podataka u backoffice sustav, kartica je aktivna i spremna za korištenje

Preduvjet da kupac koristi dobivene kupone su potpuno popunjeni podatci u sustavu

Vlasnici kartice stanje bodova i kupona s pogodnostima prate na web aplikaciji


                                     besplatnaradionica-1501582938.png